In de aanloop naar en op de dag (6 oktober) zelf gaat Fokveedag Boerenlandfeest nu ook social media inzetten. Snel en actueel.
Op het seminar ter gelegenheid van de 100-ste Fokveedag deed commissaris van de koningin Jan Franssen al de suggestie om Fokveedag Boerenlandfeest (nog) breder uit te dragen. Het bestuur gaat die uitdaging graag aan, omdat Fokveedag Boerenlandfeest naast de boer ook de burger meer te bieden heeft dan menigeen denkt.
Twitter en facebook
Op Twitter is Fokveedag Boerenlandfeest sinds kort te volgen via: @defokveedag.
En ook Facebook: www.facebook.com/Fokveedag.
Website
Ook is de website www.fokveedag.nl vernieuwd. De site is vrijdag 7 september online gegaan.
Purple Sky, het bureau dat de website heeft gebouwd, heeft de sponsorovereenkomst met Fokveedag Boerenlandfeest met drie jaar verlengd. Eigenaar Roland Machielsen zal het bestuur ook adviseren bij het inzetten van de socialmediakanalen. “We zijn graag lokaal maatschappelijk betrokken”, aldus Machielsen, die met zijn bureau in Sliedrecht gevestigd is.
De nieuwe website zal de komende weken verder worden gevuld met nieuws in de aanloop naar de 100-ste editie van Fokveedag Boerenlandfeest op zaterdag 6 oktober.
Bij de foto: Voorzitter Jan de Groot (l) en Roland Machielsen presenteren de nieuwe website van Fokveedag Boerenlandfeest.